Pokiaľ ide o pohonné ústrojenstvo, kabriolet počíta s rovnakými agregátmi ako kupé. Základ predstavuje 2,3-litrový motor EcoBoost® a vrcholnú verziu GT bude poháňať päťlitrový vidlicový osemvalec so zvýšeným kompresným pomerom z 11:1 na 12:1. Oba agregáty bude možné skombinovať so šesťstupňovou manuálnou alebo novou desaťstupňovou automatickou prevodovkou. K verzii GT sa bude dať navyše prikúpiť paket Performance obsahujúci podvozok MagneRide s adaptívnymi tlmičmi. K dispozícii bude aj výfukové potrubie regulujúce hluk motora.
Najväčšou zmenou v interiéri bude možnosť voľby medzi dvanásťpalcovým LCD displejom a analógovým ovládaním. Z hľadiska bezpečnosti pribudne predkolízny systém a systém detekcie chodcov. Ide o veľmi dôležitý posun, keďže nedávne testy spoločnosti Euro NCAP ukázali, že súčasná verzia Mustangu je v oblasti bezpečnosti veľmi pozadu. Okrem spomínaných bezpečnostných systémov v nej absentujú aj autonómne brzdy a monitorovanie jazdných pruhov. V kategórii asistenčných systémov získal súčasný Ford Mustang iba 16%.
Celkové skóre dve hviezdičky z piatich mali na svedomí okrem asistenčných systémov aj nedostatočne nafúknuté airbagy a podkĺznutie figurín pod bezpečnostné pásy pri náraze s čiastočným prekrytím. Hoci súčasná verzia sa predáva celosvetovo, európske crash-testy ukázali, že vo Forde sa viac zamerali na americkú metodiku, v ktorej Mustang uspel. Modernizovaná verzia, ktorá sa dostane na americký trh túto jeseň, bude podľa predstaviteľov automobilky spĺňať všetky bezpečnostné kritéria a prítomnosť elektronických systémov by mala zlepšiť aj výsledky v nárazových testoch.