Kórejský výrobca automobilov sa venuje vývoju vodíkového pohonu už dve dekády. Jeho posledným výtvorom bol Tucson Fuell Cell, na niektorých trhoch predávaný pod názvom ix35 Fuel Cell. V roku 2013 sa stal prvým masovo vyrábaným autom na vodík a dnes sa predáva v sedemnástich štátoch sveta.
Nový koncept predznamenáva pokračovateľa v tradícii vodíkových SUV. Ide o jeden zo štrnástich ekologicky zameraných modelov, ktoré majú vzniknúť do roku 2020 pod hlavičkou Hyundaia. Prvým modelom zo spomínanej edície je Hyundai Ioniq, ktorý existuje v troch ekologických prevedeniach, a to ako hybrid, plug-in hybrid alebo elektromobil.Pre vonkajší vzhľad konceptu FE Fuel Cell je typický minimalizmus. Predná maska aj svetlá pôsobia oproti robustnosti vozidla zanedbateľne. Zadnej časti dominuje spojler a prieduchy, ktoré zlepšujú aerodynamické vlastnosti. Keďže pri spaľovaní vodíka sa do ovzdušia uvoľňuje iba vodná para, symbol vody sa odráža aj v interiéri vozidla. Ten je zahalený do modrého osvetlenia vyvolávajúceho pokojnú atmosféru.
Okrem toho koncept využíva aj recykláciu vodnej pary, ktorou zvlhčuje vzduch v kabíne. V porovnaní s technikou použitou vo vodíkovom Tucsone Fuell Cell je tá nová o 20% ľahšia a o 10% úspornejšia. Navyše kapacita zásobníka na vodík sa zväčšila o 30%, vďaka čomu sa zvýšil dojazd vozidla na 800 kilometrov.

Ďalšou ekologickou vlastnosťou konceptu je prítomnosť batérií, ktoré sa dobíjajú počas jazdy. Vďaka nim môžu pasažieri používať v kabíne rôzne prístroje. Okrem toho je v kufri vytvorený priestor pre elektrickú kolobežku, ktorá podčiarkuje myšlienku ekologickej mobility typickú pre životný štýl budúcnosti. Nové vodíkové SUV sa na trhu objaví v roku 2018 a okrem zvýšeného dojazdu v ňom nebude chýbať ani súbor pokročilých bezpečnostných systémov Hyundai Smart Sense.