Škoda Karoq nie je veru žiadnou horúcou novinkou. Česká automobilka ukázala svoje nové menšie SUV, ktoré sa namiesto Yeti postaví pod 7-miestny Kodiaq už v máji v Štokholme. Medzičasom sa Karoq dostal na výrobné linky a čaká ho výstavný debut vo Frankfurte nad Mohanom. Asi aj preto sa mladoboleslavská značka rozhodla rozvíriť okolo Karoqu stojaté vody. Pripomína jednu z jeho technologických vychytávok. Je ňou virtuálny prístrojový panel, takzvaný Digital Instrument Panel, ktorý za príplatok nahradí klasické „budíky“ 12,3-palcovým displejom.
Nie je to žiadna bomba, keďže podobný systém už používa Audi či Volkswagen dlhšiu dobu, no pre Škodu znamená zásadný krok. Práve Karoq je totiž prvým modelom značky s touto technológiou. Zatiaľ ju nemá väčší Kodiaq a dokonca ani vlajková loď Superb. Dostanú ju spolu s novým modelovým rokom. Aspoň pri Superbe je to už isté. Vodičovi umožní celkom štyri odlišné zobrazenia údajov v klasickom, digitálnom, Infoprofile a redukovanom móde. Klasický režim zobrazuje veľký otáčkomer vľavo a rýchlomer vpravo.
Priestor medzi nimi možno vyžiť napríklad pre potreby palubného počítača, navigácie alebo pre potreby infotainmentu, teda rádia alebo médií. Pri digitálnom zobrazení sa veľká časť displeja venuje navigácii. Informácie o rýchlosti, zaradenom rýchlostnom stupni a ďalšie sú zobrazované menším písmom na hornej alebo dolnej lište. Mód Infoprofile umožňuje zobrazovať napríklad navigáciu v strede a po stranách ďalšie údaje od rýchlosti jazdy až po čítačku značiek.