Koncom novembra na autosalóne v Los Angeles predstaví Jeep novú generáciu legendárneho Wrangleru. Prvé snímky však vypustil do sveta už teraz. A priaznivcom čistokrvných off-roadov nimi jasne odkázal, že Wrangler zostane Wranglerom so všetkým, čo k tomu patrí. To je naozaj dobrá správa, pretože emisné a bezpečnostné predpisy si s terénnymi klasikami príliš nerozumejú. Osudné sa stali Land Roveru Defender a čoskoro zasiahnu aj Mercedes-Benz triedy G, ktorý pravdepodobne príde o tuhé nápravy a rámový podvozok.
Nový Wrangler však napriek pesimistickým vyhliadkam nemení nič zásadné na svojej drsnej koncepcii. Nových je približne 200 komponentov. Rámový podvozok ostáva, ako aj odnímateľná pevná alebo plátenná strecha a dvere, či sklopné čelné okno pre skutočných puristov. A v teréne by mal byť Wrangler ešte agilnejší ako doteraz. V ponuke bude niekoľko druhov podvozkov. Polepšiť by si mal ale aj na asfalte. Bude totiž vďaka rozsiahlemu nasadeniu hliníka ľahší a vďaka asistenčným systémom aj bezpečnejší.
Dizajn sa menil len evolučne. Predná maska má opäť sedem vertikálnych otvorov a kruhové svetlá. Tentoraz diódové. Tie zadné zostanú štvorcové. Na prvý pohľad je však zrejmý dôraz na lepšiu aerodynamiku. Karoséria je oblejšia a čelné okno viac sklopené. Detaily sú oveľa prepracovanejšie, čo vidieť napríklad na nárazníkoch. Interiér ponúkne viac komfortu. Okrem krátkeho Wrangleru ostane vo výrobe aj predĺžená 5-dverová verzia Unlimited. Novinkou sa má stať v roku 2019 pikap Scrambler.
Pod kapotou bude pracovať inovovaný benzínový 6-valec s objemom 3,6 litra a nový dvojlitrový 4-valec Huricane. Šušká sa aj o 6-valcovej naftovej verzii. So spotrebou bude bojovať účinnejšia 8-stupňová automatická prevodovka. Nič viac o novej generácii Wrangleru Jeep neprezradil. Podrobnosti si necháva na autosalón v Los Angeles. Výrobu zabezpečí americký závod v Tolede v štáte Ohio. Paralelne s novinkou pobeží určitý čas aj produkcia súčasnej generácie.