Porsche 911 je žijúcou legendou, ktorú netreba zvlášť predstavovať. Jej neutíchajúca popularita vyplýva zo snahy skĺbiť overenú koncepciu s modernou technikou. Výnimkou nebude ani generácia nesúca interné označenie 992. Tá sa bude snažiť vyhovieť rozmanitému vkusu zákazníkov širokou ponukou karosárskych a výkonových verzií.
Na referenčnom okruhu Nürburgring fotografi zachytili prototypy hneď niekoľko variantov Porsche 911. Najmenej kamufláže niesli verzie Carrera a Carrera S. Pokiaľ ide o vonkajší vzhľad, typické línie „deväťstojedenástky“ ostali zachované. Snímky zadných partií však odhaľujú združené svetlá vytvárajúce jednu líniu a predovšetkým veľký výsuvný spojler. Rozdielom medzi verziami Carrera a Carrera S bude počet výfukov. Prvá menovaná dostane dva a druhá až štyri.
Testovanie prebieha už aj v prípade verzií 911 Turbo a Turbo S. Tie navyše testujú s karosériou kabriolet. Hoci sú dôkladnejšie zakamuflované, od základných verzií ich odlišujú disky s centrálnou maticou a širšie blatníky s prieduchmi na odvádzanie vzduchu od bŕzd. Naopak koncovky výfukov vyzerajú totožne s verziou Carrera, no do premiéry sa ich vzhľad určite zmení.
Testovací prototyp okruhovej verzie GT3 zatiaľ prezradil najmenej. Nechýba mu centrálne umiestnený výfuk, no typické veľké zadné krídlo zatiaľ absentuje. Šéf oddelenia motoršportu Porsche Frank Walliser vyvrátil dohady o tom, že verzia GT3 dostane preplňovaný šesťvalec rovnako ako zvyšok portfólia. Podľa jeho slov GT3 ostane verná plochému atmosférickému šesťvalcu, pokiaľ to len bude možné.
Slabšie verzie však počítajú už len s preplňovanou pohonnou jednotkou s rôznymi hodnotami výkonu. O prenos sily motora na kolesá sa postarajú manuálna prevodovka a dvojspojková automatická prevodovka PDK. Okrem základnej karosérie kupé bude na výber aj kabriolet a targa. Na nadchádzajúcom autosalóne v Paríži uvidíme pravdepodobne len základnú verziu 911 Carrera prípadne Carrera S. Na budúci rok predstaví Porsche verziu 911 Turbo a okruhová GT3 zažije premiéru najskôr v priebehu roka 2020.