Nafukovacie vankúše patria spolu s bezpečnostnými pásmi stále k najdôležitejším prvkom pasívnej ochrany posádky. Za posledné roky sa síce ich počet v autách zvýšil, pribudli napríklad medzi sedadlami predných cestujúcich či v bezpečnostných pásoch, ale ich princíp sa zásadne nezmenil. Akoby ich vývoj zaostal v tieni moderných asistenčných systémov, ktoré majú za úlohu nárazom celkom predísť, alebo ich aspoň zmierniť. Japonská Honda si však myslí, že airbag rozhodne nie je „mŕtvy“ a že je na ňom stále čo vylepšovať.
Dokonca vyvinula celkom nový čelný bezpečnostný vankúš, ktorý prirovnáva k baseballovej rukavici. Odstrániť má doterajšiu najväčšiu nevýhodu airbagov. Tie totiž nielen chránia, ale pri špecifických druhoch nárazov môžu ublížiť. Typickým príkladom sú šikmé zrážky áut alebo zrážky s malým prekrytím, keď vzniká pod vplyvom bočných síl veľké riziko skĺznutia hlavy z bezpečnostného vankúša a následný náraz do bočných partií karosérie. Nekontrolovaný pohyb hlavy je nebezpečný aj pre krčnú chrbticu. Takéto prípady môžu mať dokonca fatálne následky.
Nový airbag Hondy má preto až tri komory. Hlavná má v podstate funkciu klasického čelného airbagu, dve bočné však vytvárajú nové ochranné zóny, ktoré presahujú obrys centrálnej časti. Bočné komory sú schopné držať hlavu v stabilizovanej polohe po celý kritický čas. Aj preto použila japonská automobilka prirovnanie k baseballovej rukavici. Honda očakáva, že vďaka novým airbagom dosiahne ešte lepšie hodnotenie v crashtestoch americkej agentúry IIHS, najmä v kritickej disciplíne nárazu s malým, len 25-percentným prekrytím. Nasadiť ich mieni do modelov predávaných v USA od roku 2020. Európa bude pravdepodobne nasledovať neskôr.