V porovnaní s Passatom či so Superbom dostalo podstatne výkonnejšiu technológiu. Štvorvalec 1,4 TSI nahrádza preplňovaným dvojlitrom 2,0 TFSI (185 kW), skombinovaným s elektromotorom (105 kW) integrovaným v 7-stupňovej dvojspojkovej prevodovke S tronic. Celé spolu to dáva systémových 270 kW, ktoré putujú ku kolesám oboch náprav. Stovku tak plug-in hybridný sedan zvláda za 5,6 sekundy a problém mu nerobí ani maximálka 250 km/h. Čo je ale podstatné, li-ion akumulátory s kapacitou 14,1 kWh, o málo vyššou ako pri Passate GTE (13 kWh), umožňujú čisto elektrický dojazd 53 km. Umiestnené sú v zadnej časti vozidla.
Za takýchto okolností udáva Audi priemernú spotrebu len 1,9 litra benzínu na 100 km, pochopiteľne na tých prvých. V bezemisnom móde jazdí plug-in hybridné Audi A6 maximálnou rýchlosťou 135 km/h. Vodič má okrem toho k dispozícii bežný hybridný mód a režim „Hold“, pomocou ktorého môže využiť zásobu energie v akumulátoroch tam, kde to uzná za vhodné. Aby bola jazda čo najefektívnejšia, využíva elektricko-benzínová sústava aj dáta navigácie, napríklad profil trasy, či dopravné informácie. Novinka Audi štartuje v Nemecku na cene 68 850 eur. Ešte do konca roka pribudne podobná technológia v Audi A7, A8 a Q7.