Japonská prémiová značka Lexus patriaca pod Toyotu stelesňuje to najlepšie, čo koncern z krajiny vychádzajúceho slnka ponúka. Nádherné kupé LC500 je toho dôkazom a keďže konkurencia v segmente prémiových športových automobilov je nekompromisná, nemôže nikto zaspať na vavrínoch. Lexus tak už po troch rokoch prichádza s vylepšeniami.
V ponuke pohonných jednotiek zmeny nenastali. Stále je k dispozícii päťlitrový atmosférický vidlicový osemvalec s výkonom 350 kW (471 k) a krútiacim momentom 527 Nm alebo hybrid kombinujúci 3,5-litrový vidlicový šesťvalec s elektromotorom s celkovým výkonom 264 kW (354 k) a krútiacim momentom 500 Nm. V oboch prípadoch auto zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy.
Zmenou však prešla 10-stupňová automatická prevodovka. Tú technici preprogramovali, aby preraďovala na vyšší prevodový stupeň pri vyšších otáčkach. Vďaka tomu sa zlepší aj odozva na pedál akcelerátora, čo v konečnom dôsledku zintenzívni pôžitok zo športovej jazdy. Okrem toho bude po novom prevodovka schopná podradiť okamžite na druhý prevodový stupeň, čím sa zlepší schopnosť rýchleho výjazdu zo zákrut.
Súčasťou faceliftu je aj odtučňovacia kúra. Modernizované kupé LC500 bude o desať kilogramov ľahšie. Konštruktérom sa podarilo znížiť hmotnosť podvozku použitím hliníka a prepracovaním stabilizátorov. Okrem nového nastavenia prevodovky a zníženia hmotnosti prispeje k agresívnejšiemu prejazdu zákrut aj systém Active Cornering Assist, ktorý pribrzďuje vnútorné kolesá a tým pomáha udržovať ideálnu stopu.
Z hľadiska výbavy je najvýznamnejšou zmenou možnosť prepojiť infotainment s telefónom nielen cez rozhranie Apple CarPlay, ale už aj cez Android Auto. Interiér možno skrášliť novým červeným koženým čalúnením Flare Red a do ponuky lakov karosérie pribudli oranžový Cadmium Orange a zelený Nori Green Pearl. Okrem toho sú na výber dvadsaťpalcové aj dvadsaťjedenpalcové disky kolies. Modernizovaná verzia sa objaví v ponuke v priebehu leta.