Koleos dostal nelichotivé označenie najslabšie predávajúceho sa Renaultu. Vyslúžil si za to prednostnú modernizáciu dizajnu, ktorou v budúcnosti prejdú aj ostatné modely značky. Podľa predošlých oznámení mal totiž redizajnom prejsť ako prvý model Renault Clio.
Koleos má nové svetlomety a šesťuholníkovú masku chladiča s trojicou širokých lamiel, spätné zrkadlá sú obohatené o diódové smerovky. Zadná časť zostala bez zmien.
V ponuke zostávajú turbodiesely 2.0 dCi (110 a 127 kW) a benzínový štvorvalec 2,5 l (126 kW). Renault však hovorí o znížení emisii CO2, čo bude samozrejme znamenať aj zníženie spotreby. Motor 2.0 dCi (110 kW/150 k) vyprodukuje 148 g/km a 2.0 dCi (127 kW/173 k) 166 g/km oxidu uličitého.
V interiéri vychádzal Renault zo skúseností s rodinnými vanmi. Očakávajte zväčšenie vnútorného objemu kabíny, vylepšenie zvukovej izolácie a dizajnové zmeny v oblasti stredovej konzoly a prístrojového panela.
Predaj modernizovaného Koleosu odštartuje koncom tohto roka.