Na internete sa objavili prvé zábery na nové kupé s označením G42. Podľa dostupných informácií ide o únik z centrály BMW. Zatiaľ nie je isté, či na fotkách skutočne vidíme sériovú podobu nového kupé. Poodhalené BMW môže byť len modelom, prípadne predprodukčnou verziou. Isté je to, že kupé je v životnej veľkosti. Ak ide o produkčnú verziu, tak s najväčšou pravdepodobnosťou o verziu M240i.
V prípade, že sa skutočne pozeráme na finálnu verziu dvojdverového kupé, je jasné, že so svojim štvordverovým súrodencom bude mať viac rozdielov ako len poháňanú nápravu. Automobil má iný dizajn mriežky chladiča aj predných svetiel. Rovnako rozdielne sú aj zadné svetlá.
Dvojdverové kupé má na trh prísť v budúcom roku. Aktuálna generácia, ktorá taktiež roztáča zadné kolesá, pôjde čoskoro do dôchodku. Zatiaľ nie je isté, na akých základoch novinka vznikne. Narozdiel od zvyšku ponuky radu 2 však pôjde o „zadnokolku“. Ide o pomerne nečakaný krok, keďže aj štvordverové kupé posiela výkon na predné kolesá. Vytvoriť dvojdverové kupé, ktorá taktiež bude na pohon používať prednú nápravu by bolo pre BMW lacnejšie. V hre je možnosť, že BMW na vznik dvojdverového kupé použije základy radu 3.
Nemci však pravdepodobne dbajú na hlas zákazníkov. Nedotáčavé kupé nie je pre fajnšmekrov za volantom ničím zaujímavé. Práve tieto modely si kupujú zákazníci, ktorý od BMW očakávajú niečo viac ako len znak na kapote.
Teóriu potvrdzuje aj možný vrchol ponuky motorov. BMW do pomerne malého kupé plánuje montovať trojlitrový šesťvalec. Ten má byť súčasťou modelov M2 a M240i. M240i ponúkne približne 350 koní, čo je len o málo menej, ako má BMW M340i. Okrem toho sa v ponuke objavia aj dvojlitrový benzínový štvorvalec. Predajne pravdepodobne neminú ani naftové agregáty. Vylúčený nie je ani trojvalcový pohon.
Okrem pohonu zadnej nápravy bude dostupný aj pohon všetkých kolies. Výkon bude prenášať 8-stupňový automat, prípadne 6-stupňová manuálna prevodovka.