
Doteraz konzervatívna Toyota pracuje na emóciách. Príkladom je nielen crossover CH-R, ale najmä jej nová Supra a šialený GR Yaris s výkonom 192 kW, vybavený pohonom oboch náprav. Z imidžu týchto modelov z dielne Gazoo Racing sa snaží vyťažiť aj civilná časť ponuky. A tak v cenníkoch pribudli Yaris GR Sport a tiež Corolla GR Sport v podobe hatchbacku a kombi Touring Sports. Do zostavy už chýbal len sedan. A ten sa práve predstavuje.

Väčší výkon však nečakajte. Značka GR Sport je v podstate pendantom označení R Line pri Volkswagenoch, R.S. Line pri Renaultoch či N Line pri Hyundaioch. Športový paket však výrazne zlepší vzhľad, ktorý to má namierené k mladšej klientele. Exteriér je vyšperkovaný lesklou čiernou maskou, čiernymi podbehmi a stĺpikmi, matným pozadím reflektorov či väčšou porciou chrómu. Nechýbajú 17-palcové 10-lúčové disky a za príplatok väčšie osemnástky či diskrétny spojler na veku kufra.

Zákazníci budú mať na výber z ôsmich lakov karosérie vrátane nového šedého odtieňa Dynamic Grey, ktoré možno za príplatok kombinovať s čiernou strechou. Kabínu zušľachťuje čierne čalúnenie stropu, kožený perforovaný volant, prahové lišty z brúseného hliníka s logom GR a športové sedadlá s väčšou bočnou oporou s integrovanými opierkami hláv. Ich bielo-červený vertikálny vzor ladí s farbami tímu Gazoo Racing. Za príplatok bude k dispozícii ambientné osvetlenie alebo LED svetlá.
Technika však ostáva bez zmien. Na rozdiel od hatchbacku a kombi vo vyhotovení GR Sport, ktoré si môžete dopriať s výkonnejšou hybridnou sústavou 2,0 Hybrid Dynamic Force (132 kW), je pre sedan vyhradená len slabšia verzia 1,8 Hybrid (90 kW). K dispozícii nebudú ani adaptívne tlmiče dostupné pre hatchback. Dobrou správou však je, že všetky Corolly disponujú plne nezávislým zavesením všetkých kolies. Corollu Sedan GR Sport začnú vyrábať v novembri a prvé vozidlá dorazia k zákazníkom začiatkom budúceho roka.