Ambiciózne elektrické SUV Škody ešte nestihlo doraziť k prvým zákazníkom a už sa predstavuje v novej verzii. Doplní rodinu športovo „vyladených“ škodoviek. Po prvýkrát sa tak popri Superbe, Karoqu a Kodiaqu Sportline ocitne čisto elektrický model. Karosériu zdobí množstvo lesklých čiernych doplnkov. Od masky a lemu okien cez strešné nosiče až po difúzor v zadnom nárazníku. Ten predný má navyše špecifický dizajn. Sebavedomý postoj podporujú veľké 20-palcové disky Vega alebo ešte väčšie „dvadsaťjednotky“ Betria, opäť s exkluzívnym dizajnom. Nechýbajú ani plakety označujúce túto líniu na predných blatníkoch.
Štandardom sú diódové adaptívne svetlá Matrix LED s 24 individuálne ovládanými diódami v každom z reflektorov. Navyše s tmavým pozadím. Interiér je zušľachtený čiernym prevedením stropu a dekoráciami so vzorom karbónu, ktoré nájdeme na palubnej doske potiahnutej syntetickou čiernou kožou so šedým prešívaním. Športové sedadlá s integrovanými opierkami hláv sú čalúnené tmavým mikrovláknom Suedia. Neprehliadnuteľný bude športový trojramenný kožený volant, hliníkové pedále či plaketa Sportline na spodnom ramene volantu.
Čo je však podstatné, zmenám sa nevyhol ani podvozok. Ten je na prednej náprave znížený o 15 a na zadnej o 10 mm. Enyaq iV Sportline bude k dispozícii v troch verziách pohonu, teda identických s bežnými Enyaqmi s výnimkou najvýkonnejšieho prevedenia pre Enyaq RS. Základom je verzia iV 60 so zadným elektromotorom s výkonom 132 kW a 310 Nm krútiaceho momentu. Batéria s kapacitou 62 kWh umožňuje dojazd 400 km. Verzia iV 80 má výkon zvýšený na 150 kW pri rovnakom krútiacom momente. Batéria s kapacitou 82 kWh zvyšuje dojazd na 520 km.
Na vrchol sa postaví verzia iV 80× s dvoma elektromotormi, teda pohonom 4×4, so spoločným systémovým výkonom 195 kW a s krútiacim momentom 425 Nm. Normovaný dojazd je podľa normy WLTP 501 km. Kým v zrýchlení na stovku sa jednotlivé prevedenia líšia od 6,9 do 8,7 sekundy, maximálna rýchlosť je pri všetkých limitovaná na 160 km/h. Enyaq 60 iV a 80 iV Sportline sa dostanú na trh v najbližšom čase. Najvýkonnejší derivát 80× iV príde neskôr. Škoda však zatiaľ nešpecifikovala žiadne presné termíny.