Pod kapotou sa Toyota rozhodla na rozdiel od Yarisu zachovať klasický benzínový motor bez akejkoľvek elektrifikácie. Práve vďaka tomu bude Aygo naďalej najlacnejšou Toyotou. O pohon sa postará známy, ale opäť vylepšený atmosférický 3-valec 1,0 VVT-i s výkonom 53 kW, spojený buď so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou alebo kontinuálnou prevodovkou S-CVT. Spotreba by sa mala pohybovať v oboch verziách hlboko pod päť litrov paliva na 100 km. To aj vďaka nízkej pohotovostnej hmotnosti len 940 kg. Hmotnosť samotnej karosérie je podľa Toyoty vôbec najnižšia naprieč segmentmi A a B. Na novinku od Toyoty si ale ešte chvíľku počkáme. Z českej továrne v Kolíne zamieri k prvým zákazníkom totiž až v polovici budúceho roka.
Rozmery, objemy
Dĺžka (mm) |
3 700 |
Šírka (mm) |
1 740 |
Výška (mm) |
1 520 |
Rázvor náprav (mm) |
2 430 |
Objem kufra (l) |
231 – 269 – 829 |
Objem nádrže (l) |
35 |
Pohotovostná hmotnosť (kg) |
940 |
Technické údaje
Motor |
1,0 VVT-i |
Počet valcov/ventilov |
3/12 |
Zdvihový objem (ccm) |
998 |
Max. výkon (kW/ot.) |
53/6 000 |
Krútiaci moment (Nm/ot.) |
93/4 400 |
Prevodovka |
6M/S-CVT |
0 – 100 km/h (s) |
15,6/15,5 |
Max. rýchlosť (km/h) |
158/151 |
Spotreba na 100 km (l) |
4,7/4,9 |