Päťdverový automobil nižšej triedy bude mať skryté kľučky zadných dverí, prepracované koncové svetlá zasahujúce výbežkom do zadných blatníkov budú tvorené diódami. Maskou a prednými svetlometmi má nadviazať na dizajn väčšej Delty.
Interiér dostane nový prístrojový panel umiestnený opäť uprostred palubnej dosky, viac dekoratívnych pokovovaných prvkov a viac materiálov na výber. Najvyššia výbava ponúkne celokožené čalúnenie, špičkový audio systém a komunikačno-zábavné centrum Blue&Me-Tom Tom Live.
Platforma zostala z Pandy, ale konštruktéri ju predĺžili o 90 mm a pridali nové predné zavesenie a tuhšiu nápravnicu s novým stabilizátorom. Prepracovaná bola aj zadná náprava. Viac ako polovicu konštrukcie tvorí vysokopevnostná oceľ, tri percentá tvoria kompozitné materiály. Vďaka tomu sa podarilo udržať prevádzkovú hmotnosť auta v rozmedzí od 965 kg do 1050 kg podľa verzie.
Zákazníci si budú môcť vybrať z bohatej ponuky motorov. Základ tvorí úsporný benzínový štvorvalec 1.2 EVO s výkonom 69 koní (51 kW) a krútiacim momentom 102 Nm. S týmto motorom vozidlo zrýchli z nuly na 100 km/h za 14,5 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 163 km/h. Tieto parametre nie sú zvlášť obdivuhodné, ale kombinovaná spotreba na úrovni 4,5 l/100 km už áno.
Pre záujemcov o vyšší výkon je v ponuke silnejší benzínový motor, prepĺňaný dvojvalec 0.9 TwinAir (vo Fiate 500 dostal titul Motor roka), ktorý je pre Ypsilon naladený na 85 koní (63 kW) a krútiaci moment 145 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h dosiahne za 11,9 sekundy a má maximálnu rýchlosť 176 km/h. Spotreba je ešte nižšia ako pri slabšej verzii, iba 4,2 l/100 km.
Vrcholom v ponuke je, ako to už čoraz častejšie býva, naftový motor. Konkrétne 1.3 MultiJet II s výkonom 95 koní (70 kW) a krútiacim momentom 200 Nm. Priemerná spotreba naftovej verzie je iba 3,8 l/100 km.
Predaj by sa v Európe mal začať v júni. Vo Veľkej Británii a Írsku sa už bude Ypsilom predávať pod značkou Chrysler. Automobilka plánuje budúci rok predať 120 000 Ypsilonov, zatiaľ čo minulý rok predala len 98 000 kusov zo všetkých modelov.