V rámci stratégie postupného uvoľňovania informácií a priťahovania pozornosti k novému modelu, oznámil Peugeot termín začiatku predaja sedanu 301 na jednotlivých trhoch. Slovensko príde na rad na konci roka 2012, pričom oficiálne vyhlásenie nezabudlo zopakovať niekoľko už dobre známych technických faktov.
Automobilka opäť zvýrazňuje prispôsobenie podvozku modelu 301 na zlé cesty. Údajne je pevnejší vďaka väčšiemu počtu upevňovacích skrutiek, čo znie trochu zvláštne, ale niečo pravdy na tom asi bude. Dvere Peugeotu 301 dostali účinnejšie dvojité tesnenie, ktoré má zabrániť prenikaniu prachu do interiéru počas jazdy po znečistených cestách a špeciálny kabínový filter chrániaci vzduch v kabíne. Klimatizácia dostane funkciu AC Max pre rýchlejšie chladenie rozpálenej kabíny a čelné sklo bude pod stieračmi vyhrievané, aby v prudkých mrazoch zabránilo primrznutiu stieračov. Či sa však spomínané prvky dostanú aj do výbavy slovenských exemplárov, správa neuvádza. Každá krajina si totiž autá špecifikuje sama a nepotrebné veci z ponuky vyškrtne (dobrým príkladom sú vyhrievané palivové filtre, ktoré autá určené pre trhy krajín s teplejším podnebím nedostávajú).
Peugeot prezradil aj šírku interiéru v oblasti ramien posádky. Vpredu je kabína široká 1409, zatiaľ čo vzadu 1395 mm. Pre zopakovanie ešte uvedieme, že Peugeot 301 je dlhý 4440 mm, má rázvor 2650 mm a kufor so základným objemom 506 l.