Veyron pomaly končí a manufaktúram Bugatti sa uvoľnia kapacity na výrobu nového modelu. A opäť veľmi exkluzívneho modelu. Najvyššie vedenie vlastníka značky Bugatti, koncernu Volkswagen, rozhodlo o sériovej výrobe limuzíny. Trh je momentálne naklonený exkluzívnym superlimuzínam, noví majitelia sú za ne ochotní platiť nehorázne sumy a VW chce z toho vyťažiť maximum. Čoskoro bude mať v ponuke supervýkonné štvordverové Lamborghini, ale pre ešte náročnejšiu klientelu chce mať v zálohe ďalší model. Bude ním limuzína od Bugatti.

Jej tvary a technika budú vychádzať zo štúdie Bugatti 16C Galibier, pod kapotou bude mať napriek ekologickým tlakom benzínový prepĺňaný šestnásťvalec s výkonom viac ako 1000 k (735 kW) a pohon všetkých kolies.

Nič viac zatiaľ nie je známe. Podľa vedenia automobilky to však bude ešte exkluzívnejší tovar ako Veyron, čo sa odrazí na základnej cene tesne prevyšujúcej 1 000 000 €. Nedostatku zákazníkov sa však v Bugatti neboja. O podobne drahý Veyron je totiž taký záujem, že ho stále nestíhajú vyrábať.