Na premiére novej generácie hatchbacku C3 automobilka Citroën predstavila len elektrický variant ë-C3, od ktorého si sľubuje zvýšenie predajov elektrických vozidiel, keďže jeho základná cena je vo Francúzsku stanovená na 23 300 eur. Na druhej strane treba dodať, že parametre ho predurčujú na prevádzku v meste a v blízkom okolí. Ide hlavne o kapacitu akumulátora 44 kWh, čo v ideálnych podmienkach stačí na 320-kilometrový dojazd.
Ale keďže koncern Stellantis preferuje univerzálny prístup a jeho platformy sú multigenerické, nová generácia „C-trojky“, môže jazdiť aj na benzín, a to dokonca v dvoch prevedeniach. Tým základným je verzia poháňaná preplňovaným zážihovým trojvalcom s objemom 1,2 litra. Ten poskytuje výkon 75 kW (100 k) a spolupracuje výlučne so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Podstatná je však jeho základná cena, ktorá bude na francúzskom trhu 14 990 eur.

Kompromisom medzi čistou spaľovacou a elektrickou alternatívou bude Citroën C3 Hybrid 100. Ten bude na pohon využívať spomínaný benzínový trojvalec s rovnakým výkonom a k tomu elektromotor s výkonom 21 kW (28 k). Hybridný systém pracuje so 48V okruhom a energiu čerpá z lítium-iónovej batérie. V prípade potreby dokáže pomôcť spaľovaciemu motoru výkonom 9 kW (12 k). Celá pohonná sústava má krútiaci moment 205 Nm, pričom 55 Nm poskytuje elektromotor. Hybrid je vybavený šesťstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou ë-DCS6.

Cenu hybridnej verzie zatiaľ automobilka nezverejnila, no podľa predpokladov by mala byť niekde uprostred rozdielu medzi spaľovacou a elektrickou. Bude teda závisieť na zákazníkoch, čo im bude viac vyhovovať. Z hľadiska vonkajšieho dizajnu a výbavy si budú jednotlivé verzie rovnocenné, čo znamená prítomnosť 10-palcovej obrazovky infotainmentu, automatickej klimatizácie a bezdrôtového nabíjania telefónu. Benzínovej verzie sa zákazníci dočkajú v priebehu leta, hybridnej až koncom roka.