
Preto neprekvapí, že nové Supry sa budú musieť vrátiť do servisu. Podľa webu Motor1 ide však skôr o preventívnu akciu, ktorá sa týka len siedmich exemplárov, z toho štyroch, ktoré ešte neskončili u zákazníkov. Takže, o čom je reč? Automobilky musia predsa bežne zvolávať tisíce a niekedy milióny áut, u ktorých sa objaví skutočné či potenciálne riziko. Na „zvolávačke“ Supry je však predsa len čosi výnimočné. Zákazníkov totiž o probléme neinformovala Toyota, ale BMW! A BMW aj celú servisnú akciu organizuje. To veru nebýva zvykom. Dôvodom je spoločná európska produkcia, ktorú má pod patronátom práve nemecká strana.
Voči trom zákazníkom bude pritom Toyota postupovať veľkoryso. Ak sa totiž problém s bezpečnostným pásom potvrdí, klient dostane celkom novú Supru. Opravovať sa nič nebude. Aj to naznačuje, ako Toyote na Supre a jej imidži záleží. Najmä ak v súčasnosti bojuje s kritikou fanúšikov tejto japonskej driftérskej modly. Tí totiž novinke vyčítajú množstvo falošných otvorov na karosérii, ale najmä príliš nemecký charakter interiéru. Jednoducho, Supra sa im zdá málo japonská. Za normálnych okolností by spojitosť s renomovanou značkou bola pre mainstreamového výrobcu výhodou, ale Supra je predsa len ikonou, na ktorú sú nadšenci extrémne citliví.