Spoločnosť BestDrive, ktorá prevádzkuje sieť servisov na svojej internetovej stránke informuje o opatreniach, ktoré vo svojej sieti zaviedol. Zákazníkom odporúča objednať služby alebo tovar prostredníctvom internetu.
Návštevníci majú vstupovať do priestoru pre zákazníkom len jednotlivo s rúškom na tvári. „Nevstupujte prosím do našich pobočiek s príznakmi nachladnutia, teploty alebo kašľa, alebo ak ste v karanténe po návrate z rizikových krajín,“ informuje BestDrive. Svojim zákazníkov odporúča, aby žiadali len servisné zásahy na zabezpečenie nutnej mobility.
Radu pre motoristov má aj Jindřich Krejčí zo spoločnosti ProfiAuto, ktorí tvrdí, že zákazníci by mali uprednostňovať bezhotovostné platby. Zároveň v tejto situácii podľa neho nie je vhodné trvať na skúšobnej jazde po oprave kým to nie je nutné.
Ako pristúpiť k návšteve servisu?
- Overte si otváracie hodiny
- Kontaktujte svoj servis telefonicky, prípadne sa objednajte online
- Do priestorov servisu vstupujte len s rúškom
- Pred návštevou servisu preventívne vydezinfikujte volant, radiacu páku, kľučky a iné miesta
- Plaťte bezhotovostne
Otvorené sú aj značkové servisy. „Naša koncesionárska sieť funguje v súlade s rozhodnutím krízového štábu od 17. marca a stanovenými pravidlami. Koncesie majú otvorenú servisnú časť a v prvom rade zabezpečujeme opravy motorových vozidiel, predaj náhradných dielov, ktoré sa dajú objednať aj online – na webových stránkach každej koncesie ako aj telefonicky,“ informuje o servisnej sieti Ivana Orviská, PR manažérka značky Peugeot.
Zákazníkom taktiež dáva do pozornosti možnosť objednať sa do servisu prostredníctvom internetu. Peugeot zároveň ubezpečuje, že jeho pracovníci dodržiavajú všetky doporučenia v rámci ochrany pred koronavírusom.
Kia zákazníkom odporúča, aby si pred návštevou servisu dohodli termín telefonicky a overili si otváracie hodiny. Tie sa môžu od štandardného otváracieho času líšiť. „Pri návšteve chrániť seba i ostatných ochranným rúškom,“ informuje slovenský importér kórejskej značky.
Svoje servisy má otvorené aj BMW. „Ich činnosti boli upravené v súlade s preventívnymi a hygienickými reštrikciami a s cieľom eliminácie kontaktov väčšieho počtu osôb. Povolenie otvorenia servisov automobilov je dôležitým krokom na udržanie mobility občanov na území Slovenskej republiky,“ informoval Milan Stupka, PR manažér značky. BMW svojim zákazníkom taktiež odporúča, aby svojho predajcu a servisné stredisko kontaktovali elektronicky alebo telefonicky.