Autosalóny, ako sme ich poznali v predpandemickej dobe, sa konajú už len v Číne. Tamojší obrovský trh si vystačí aj bez zahraničných vystavovateľov a domáce značky zvádzajú neúprosný konkurenčný boj. V Európe, v Japonsku a v Spojených štátoch amerických sa autá vystavujú už len v rámci veľtrhov so širším zameraním na mobilitu s dôrazom na elektrickú budúcnosť v doprave.
Dokladá to aj aktuálne prebiehajúci autosalón v Los Angeles, ktorý sa navyše koná tesne po štrajkoch, ktoré zasiahli tri najväčšie koncerny pôsobiace v zámorí, a to General Motors, Ford a Stellantis. Výsledkom je ich neúčasť, čo výrazne poznačilo atraktivitu celého podujatia. K tomu sa pridala aj absencia európskych značiek, ktoré spolu s čínskymi upriamujú pozornosť na elektromobilitu a tá v USA nie je taká preferovaná ako na starom kontinente.

Napokon sa teda zoznam predstavených noviniek zúžil na prevažne japonské a kórejské modely. Na nasledujúcich stranách ich uvádzame v abecednom poradí.