Vo vyšších verziách stúpne kapacita akumulátorov na 62, respektíve 82 kWh. Okrem variantov s pohonom zadnej nápravy budú v ponuke aj štvorkolky a vylúčená nie je ani športová verzia RS. Enyaq má byť navyše praktickým rodinným vozidlom s rázvorom 2 765 mm a batožinovým priestorom s objemom 585 litrov.
Interiérom bude značne pripomínať súčasnú generáciu Octavie, a to hlavne umiestnením obrazovky infotainmentu a dvojramenným volantom. Displej však bude mať najväčšiu uhlopriečku zo všetkých modelov, a to 13 palcov. Virtuálny prístrojový panel doplní head-up displej s rozšírenou realitou.
Pokiaľ ide o vonkajší dizajn, doposiaľ boli zverejnené len fotografie maskovaných prototypov. Z oficiálnych skíc je zrejmé, že predná maska bude koncepčne vychádzať s najnovších modelov značky, konkrétne zo Scaly, Kamiqu a spomínanej Octavie. Škoda sa tak nebude snažiť silene poukázať na elektrickú koncepciu autonómnym dizajnom. Snahu zvýrazniť dynamický potenciál auta umožní natiahnutá línia strechy.
Karoséria nebude plniť len estetickú, ale aj praktickú funkciu. Zníženiu spotreby elektriny a tým predĺženiu dojazdu bude pomáhať aerodynamické tvarovanie karosérie, ktorej koeficient odporu vzduchu je len 0,27, čo je na SUV veľmi dobrý výsledok. Podobne je to aj s prednými svetlometmi. Tie využijú techniku Matrix-LED, no zároveň zachovajú tradíciu krištáľového efektu.