Ambicióznym zámerom tejto relatívne novej značky, ktorá aktívne na trhu pôsobí približne osem rokov, je prekonať v predaji a postupne vytlačiť z domáceho (čínskeho) trhu nemecké prémiové značky Audi, BMW a Mercedes, pričom už v budúcom roku by chcela predávať viac áut, ako ony. Li Auto sa totiž výrazne zameriava práve na tento trhový segment.
Aktuálne automobilka Li plánuje uviesť na trh svoj prvý elektromobil s neskromným názvom Mega. Pôjde o futuristicky vyzerajúce ultraaerodynamické MPV s tromi radmi sedadiel. Automobilka ho už predstavila a zverejnila aj informáciu, že jeho sériová výroba začne vo februári budúceho roku.
Šéf automobilky Li Siang sa netají zámerom, aby sa tento elektromobil stal najpredávanejším modelom medzi autami s cenou nad 500 000 jüanov (v prepočte 63 000 eur). A to nielen medzi elektromobilmi, ale bez ohľadu na druh pohonu. Ako sa pri príležitosti zverejnenia prvých informácií ukázalo, cena bude nad touto hranicou pomerne výrazne – začínať bude tesne pod hranicou 600 000 jüanov, čo je v prepočte takmer 77-tisíc eur.
Vysoká cena evidentne nevadí, pretože v priebe niekoľkých hodín sa na tento model nazhromaždilo vyše 10-tisíc objednávok. „Model Mega je atraktívny pre bohatšie čínske rodiny miléniovej generácie, ktoré majú čoraz viac detí a potrebujú vozidlá tejto veľkosti,“ povedal Bill Russo, generálny riaditeľ poradenskej firmy Automobility so sídlom v Šanghaji.

A čím, teda okrem luxusu, chce Li Auto Mega zaujať? Spoločnosť pri jeho predstavení uviedla, že toto MPV s výrazne aerodynamickým tvarom a predovšetkým prednou časťou s dizajnom v tvare vodnej kvapky bude vybavené 800-voltovou nabíjacou architektúrou a najnovšími batériami Qilin jedného z najrenomovanejších čínskych výrobcov CATL. Táto kombinácia má umožniť autu za 12 (!) minút dobitie na 500 kilometrov jazdy. Bližšie informácie o technike, technológiách a maximálnom dojazde, rovnako ako detailnejšie fotografie interiéru zatiaľ zverejnené neboli.