Porsche predstavilo model Taycan v roku 2019 ako reakciu na úspech Tesly Model S, ktorá dovtedy dominovala segmentu prémiových elektrických áut. Nemecká automobilka postupne rozšírila portfólio o ďalšie karosárske deriváty Sport Turismo a Cross Turismo. Samozrejme, okrem základných verzií sú ponuke aj vrcholné s označením Turbo S. Aby však dokázali držať krok s konkurenciou, ktorá sa medzitým rozrástla, pre modelový rok 2025 pripravili v Zuffenhausene omladzovaciu kúru.
Z hľadiska dizajnu sú zmeny len kozmetické. Mierne upravené sú predné svetlá s technikou HD matrix a zadné svetlá dostali ostrejšie hrany. Decentne sa zmenili aj tvary oboch nárazníkov. Vo vnútri sa zmien dočkal informačný systém s intuitívnejším ovládaním a novými funkciami. Súčasťou základnej výbavy je po novom ambientné osvetlenie a parkovací asistent so zadnou kamerou, vyhrievané predné sedadlá a tepelné čerpadlo s novým chladiacim systémom.
Pokiaľ ide o techniku, všetky verzie Taycanu sú vybavené adaptívnym vzduchovým odpružením, pričom v prípade pohonu všetkých kolies auto využíva systém Porsche Active Ride. Ten má na starosti zabezpečiť stabilitu vozidla pri prudkom brzdení a ostrých manévroch. Zároveň systém dožičí aj viac komfortu počas jazdy po rozbitých cestách. Modernizácia sa však nepodpísala na zvýšení hmotnosti auta, keďže tá sa dokonca o 15 kilogramov znížila.
Hlavnou črtou modernizácie je ale navýšenie výkonu a z toho vyplývajúce zrýchlenie z 0 na 100 km/h. Základný Taycan bude mať 560 kW (761 k), čo je o 60 kW viac a variant Turbo S dokonca o 140 kW viac, čím sa dostane na hodnotu 700 kW (952 k). Okrem toho súčasťou príplatkového balíku Sport Chrono Plus je funkcia dodatočného navýšenia výkonu (Boost) o ďalších 70 kW na 10 sekúnd. Vďaka tomu je modernizovaný Taycan v šprinte na stovku rýchlejší o 0,6 s, keďže mu to trvá 4,8 sekundy a Turbo S to dokáže za ohromujúcich 2,4 s, čo je zlepšenie o 0,4 s.

Facelift sa pozitívne prejavil aj na dojazde, ktorý sa predĺžil o 175 km na hodnotu 678 km. Dôvodom je aj zväčšenie akumulátora z kapacity 93 kWh na 105 kWh. Porsche nezabudlo ani na zvýšenie výkonu nabíjania, a to z 270 kW na 320 kW. Vďaka 800-voltovej sústave sa pri 15 stupňoch Celzia dokáže auto nabiť z 10 na 80 % za 18 minút, pričom doteraz to trvalo 37 minút.
Všetky verzie modernizovaného Taycanu sa dostanú na trh počas jari. Najdôležitejšími trhmi pre nemecký superelektromobil sú Spojené štáty americké, Spojené kráľovstvo, Nemecko a Čína.