Ľahšia a obratnejšia
A nejde len o dynamiku v priamom smere. Chevrolet tvrdí, že Corvette nebola nikdy taká obratná ako práve teraz. Má hmotnosť len 1 530 kg, nižšie ťažisko s centrom pri vodičovi a vyššiu tuhosť karosérie. Skelet tvorí len šesť hliníkových dielcov, čo zmenšuje počet spojov. S nadváhou zasa bojuje pomocou nasadenia karbónu a sklenených vlákien. Vyrobené sú z nich nielen kapoty, ale dokonca aj „vane“ batožinových priestorov. Áno, sú tu dva. Jeden vpredu a jeden vzadu. Celkový objem 357 litrov je na superšport slušný údaj. Corvette tak zvládne napríklad prevoz dvoch golfových bagov. Dosť miesta má tiež posádka. Navyše s dobrým výhľadom, čo je zásluhou tenších predných stĺpikov. Solídnejší dojem navodzuje precíznejšie spracovanie a nasadenie kvalitnejších materiálov – kože, hliníka, antikorovej ocele či kompozitov.
Nový je 12-palcový digitálny kokpit, infotainment s dotykovým displejom natočeným na vodiča, sploštený volant s dvojicou ramien umiestnených tak, aby nerušili výhľad na prístroje, originálny vertikálny pás ovládacích prvkov klimatizácie, elektronický joystick prevodovky, ale aj sedadlá ponúkané v troch verziách. O od GT1 pre dostatok komfortu cez športovejšie GT2 až po okruhové Competition Sport s karbónovými dielmi, kožou Napa, ale aj so špeciálnou priedušnou a trvácnou textíliou. Ovládanie uľahčuje výber šiestich jazdných režimov vrátane dvoch nových MyMode a Z, ktoré umožňujú širokú personalizáciu nastavení a aktivujú sa priamo z volantu. Corvette si užijete aj preto, že do Európy prichádza v sérii s balíkom Z51 Performance Package, za ktorí si Američania priplácajú. Obsahuje ručne nastaviteľné odpruženie, väčšie brzdové kotúče Brembo, odlišnú geometriu náprav, športovú výfukovú sústavu či účinnejšie chladenie motora.
Spätnú väzbu zabezpečuje priamejšie riadenie, ktorého pomer bol skrátený zo 16,25 : 1 na 15,7 : 1. Aby sa však „Vette“ dala používať každý deň, vyzbrojili ju podvozkom, ktorý sa v prednej časti dokáže za tri sekundy zdvihnúť o 50 mm – účinná ochrana proti výtlkom, nerovnostiam alebo obrubníkom. Systém funguje do rýchlosti 38 km/h a čo je zaujímavé, dokáže si vďaka GPS zapamätať až 1 000 krízových miest, kde karosériu zvýši automaticky s predstihom. Ešte viac civilného komfortu vám dopraje, ak si priplatíte za magnetoreologické tlmiče, ktoré menia charakteristiku pruženia na základe okamžitých podmienok, aparatúru Bose so 14 reproduktormi, vyhrievané, ventilované a elektricky nastaviteľné sedadlá či vyhrievaný volant. Na výber je 12 lakov karosérie, šesť farebných dekorácií a šesť farieb bezpečnostných pásov.