Vlani predstavené kupé GMA T.33, ktoré je mladším bratom GMA T.50, prichádza v otvorenej verzii Spider. A je rovnako fascinujúce. Veď tento superšport je ako zo starej konštruktérskej školy. Je extrémne ľahký, má atmosférický 12-valec, výhradne manuálnu prevodovku a zadný náhon. Trakčnú elektroniku by ste tu hľadali márne. Základom je karbónový monokok, vyrobený patentovanou technológiou iStream, za ktorou stojí opäť Gordon Murray. Karoséria je však od predných stĺpikov zásadne prepracovaná. Jej dizajn sa ale rodil paralelne s kupé. Najväčšou zmenou je odstránenie strechy, ktorú nahradili dva odnímateľné panely z uhlíkových vlákien. Po demontáži je ich možné komfortne prevážať v prednom batožinovom priestore. V zadných stĺpikoch je elektricky zasúvateľné okno, ktorým možno umocniť „kabrioefekt“.
Napriek všetkým zmenám má T.33 Spider doslova mušiu váhu, iba 1 108 kg, čo je len o 18 kg viac v porovnaní s kupé. A to bez straty tuhosti karosérie. Je to nepredstaviteľné, najmä v kontexte s jeho mohutným srdcom z dielne Cosworthu. Atmosférický 12-valec s uhlom rozovretia 65 stupňov má maximálny výkon 453 kW pri 10 250 otáčkach za minútu a krútiaci moment 451 Nm, ktorý neklesá pod 90 % maxima od 4 500 do 10 500 otáčok. Obmedzovač však zasiahne až pri 11 000 otáčkach. Takú extrémnu „točivosť“ mu umožňujú superľahké titánové komponenty, napríklad titánové ojnice. GMA sľubuje okamžitú reakciu na stlačenie plynového pedála, a to aj vďaka dvom vstrekovačom pre každý valec. Tento zázračný agregát pritom váži len 178 kg. Je tak najľahším sériovo vyrábaným 12-valcom sveta.
Všetku svoju energiu prenáša motor k zadným kolesám cez 6-stupňovú manuálnu prevodovku Xtrac s hmotnosťou len 82 kg. O úžasný zvuk sa stará dvojica titánových výfukov. „Analógový“ charakter dopĺňa hydraulický posilňovač riadenia a klasická ručná brzda. Čosi ako trakčnú kontrolu by ste tu hľadali márne. Automobilka dokonca zavrhla aj myšlienku adaptívnych tlmičov. Tvrdí, že GMA T.33 má optimálne naladenie pružína aj tlmičov, takže žiadne zmeny nie sú potrebné. Mimochodom, podvozok tvoria dvojité predné lichobežníkové závesy. Tie zadné sú uchytené priamo na skriňu prevodovky, takže pohonný systém má aj nosnú funkciu, čo šetrí ďalšie kilogramy. Predné 19– a zadné 20-palcové disky obúvajú pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S s profilom 235/35, respektíve 295/30. Použitie sériových plášťov odbremení majiteľov od zdĺhavého čakania na nové pneumatiky, pokiaľ by boli „ušité“ len na mieru T.33.